Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов собственик на 156 с много въпроси !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Немога да го обясня много точно. те са с една пластмаска , която се захваща за платката чрез завъртане. На нея са разположени две клеми , те трябва да се откачат и на новата крушка да се презопоят. пипкава работа е. представляват крушки за плафон от най-малкия тип , на които им се огъват крачетата и се презапояват.
    Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
    Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

    Comment


    • #17
      Обикновени безцокални крушки вземаш, махаш и трите стари, и на мястото където контактува цокала от старата запояваш крачетата на крушките. Така съм вече една година, и на един колега така ги направих.
      Не е трудно. Ст са крушките. Като смъкнеш конзолата се възползвай и смени вс крушки в пепелници и др уреди!
      Има теми по този въпрос в раздела. Струват стотитнки мисля 40 ст за крушка!
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
        Обикновени безцокални крушки вземаш, махаш и трите стари, и на мястото където контактува цокала от старата запояваш крачетата на крушките. Така съм вече една година, и на един колега така ги направих.
        Не е трудно. Ст са крушките. Като смъкнеш конзолата се възползвай и смени вс крушки в пепелници и др уреди!
        Има теми по този въпрос в раздела. Струват стотитнки мисля 40 ст за крушка!
        крушките за които говориш като на оборотомера и километража ли са

        ---------- Post added at 23:06 ---------- Previous post was at 22:56 ----------

        Ако са същите като при 147цата, има ги в Еуро 07 по 2 лв. Каталожния им номер е 2387.
        това е от колегата Calobran
        алфа ромео 156 1.8 тс -на части
        алфа ромео 164 2.0тс -на части
        нисан примера п10 1,6 16в хечбек
        sigpic

        Comment


        • #19
          И аз мисля,че ще е добре да се сменят всички крушки като падне конзолата,и в този ред на мисли искам да разбера....тези на 3-те уредчета горе....гориво,температура и прочие....дали и те са с крушки уникат или само на климатроника щеиграе поялника?

          Comment


          • #20
            На уредчетата са си най-обикновени стандартни, като на километража и оборотомера. 4 бр. са за подсветка + още 2 за бензина и температурата. Само тия на климата са шантави.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              Тъкмо и на пепелника не ми свети...да не ме е яд,че разглобявам за 1 крушка....обаче всичките ще сменя да не ми изгасне още някоя след 1 седмица

              Comment


              • #22
                Някой да знае с какв се отвива еърбега на волана...торкс или шестограм и кой номер е?

                Comment


                • #23
                  Шестограм 5. Разкачи акумулатора преди да вадиш буксата на еърбега.
                  156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                    Обикновени безцокални крушки вземаш, махаш и трите стари, и на мястото където контактува цокала от старата запояваш крачетата на крушките. Така съм вече една година, и на един колега така ги направих.
                    Не е трудно. Ст са крушките. Като смъкнеш конзолата се възползвай и смени вс крушки в пепелници и др уреди!
                    Има теми по този въпрос в раздела. Струват стотитнки мисля 40 ст за крушка!
                    И аз побългарих тези крушки защото в ТиН ми поискаха 31лв.........за един брой.Взех обикновенни крушки без цокъл, запоих ги директно на платката и вече година и половина нямам никакъв проблем.
                    Успех!
                    sigpic
                    Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
                    .:: My PRECIOUS ::.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
                      с ключа е малко по сложно,поне в офицялното представителство ми искаха за ключ без бутони 339лв и 138,80лв за код карта,е не им ги дадох и затова сега си търся алтернативен вариянт
                      Не е толкова сложно колкото го описваш. Цената за направа на резервен ключ е 100-130 лв. Просто се сваля кутийката на имобилайзера и в нея се записва още един ключ. Тая сума която искат в представителството е убийствена
                      sigpic
                      Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                      Comment


                      • #26
                        Благодаря за съдействието колеги...със сигурност ще задавам и още въпроси тепърва,но като имам време тези дни се захващам да отстранявам проблемите 1 по 1 !

                        Comment


                        • #27
                          И като закачаш акумулатора гледай ключа да е изваден от контакта
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #28
                            Аз и без това мисля да кача акумолатора в нас да му долея малко дестилирана вода ако има нужда и да му направя някой друг цикъл зареждане разреждане с една крушка и зарядното,така че тогава ще барникам по свалянето на волана...някой за чистачките да има мнение и да е имал подобен проблем?

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Beretta Покажи съобщение
                              Аз и без това мисля да кача акумолатора в нас да му долея малко дестилирана вода ако има нужда и да му направя някой друг цикъл зареждане разреждане с една крушка и зарядното,така че тогава ще барникам по свалянето на волана...някой за чистачките да има мнение и да е имал подобен проблем?
                              шом казваш че имаш проблем с ключа за фаровете,според мен проблема на чистаките също може да е оттам,трябва да го свалиш и да го разглобиш.Аз съм свалял на Браво,и трябва да ти кажа че вътре беше някакъв ад/колата преди това и сменях радиаторче на парно/,всичко вътре беше силно окислено и половината неща не работеха,след почистване и смазване проработи всичко,включително и чистачките станаха по бързи

                              П.С.За да свалиш еърбега,няма нужда да откачаш акумулатора,просто не трябва да даваш на контакт със свален еърбег
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                Днес или утре я захващам...ще сваля да ревизирам механизма и моторчето за чистачките както и ключовете за светлини и чистачки !

                                Comment

                                Working...
                                X